پریشان گویی های قربه إلی الله

به عنوان وظیفه ام در جایگاه افسر جنگ نرم آن چه بر من حجت است را می گویم

به عنوان وظیفه ام در جایگاه افسر جنگ نرم آن چه بر من حجت است را می گویم

پریشان گویی های قربه إلی الله

من پریشان حالم از عشق تو و حالی ندارم
من پریشان گویم از دست تو آدابی ندارم

طامات : سخن های بلند که صوفیه برای اظهار کرامت و شرافت مرتبه گویند

جبهه حق؛ مطلوم مقتدر

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

این روزها بد غمگین می شود دل شیعیان؛ موش های یهود از یک طرف به عالم اسلام جراحت وارد می کنند، از طرف دیگر خوارج آلت دست منافقین درحال ترکتازی داخل کیان اسلام اند خدایا شب قدر نزدیک است؛ دعاها یمان را برای عزت اسلام اجابت کن خدایا شکایت می برم به تو بخاطر نبود نبی ما و بخاطر غیبت ولی ما و کمی تعداد ما و کثرت دشمنان مان 1 ولی به وعده ی حقیقی ات دلگرم ام ، ولینصرن الله من ینصره 2

با اذن رهبرم، از جانم بگذرم، در راه این حرم، در راه یار
یا حیدر گویم و شمشیری جویم و اندازم لرزه بر جان کفار

نوای حاج میثم مطیعی این شب ها التیام می بخشد غم شیعه را ؛ تا برای قیام اصلی آماده شویم...


 

مداحی فارسی و عربی علیه گروه تکفیری داعش

دانلود

مشاهده متن متن



1.دعای افتتاح
2.سوره الحج . 40
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹

نظرات  (۵)

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۲ محسن حسین نیا
سلام 
اگه به مباحث علوم انسانی اسلامی علاقه داشتید یه سر هم به وبلاگ من بزنید
rasadfekr.blog.ir
سلام
خدا قوت ...

لینک شدید
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۷ حمید درویشی
اگه فکر میکنی قالب وبلاگت تیره است، موافقم
پاسخ:
منم موافقم
ممنون

دیر به دیر سر میزنید به وب خودتون

به ما هم سر بزنید

یاعلی
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام

ان شاءالله بحق شهید این ایام عزیز مولا علی ابن ابیطالب علیه السلام خداوند تبارک و تعالی در ظهور حضرت حجت (عج) تعجیل فرماید تا تمام امور بدست ایشان بسامان برسد

الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی